Jak ztohoven - Reentrancy not allowed :-(

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Sobota Září 8 20:18:20 CEST 2007

Jeste me napada, zkuste tu funkci volat neprimo.
Tj. do promenne si priradit pointer na tu funkci
a pak ji skrz tu promenou.
na tohle by ten linker nemel prijit :)).

Neco jako:

var
  SortErrorProc : procedure (S : SortPtr);

	Slavek