RFID privesky- odolnost

Michal Brzek hw@medoro.org
Sobota Září 8 18:10:51 CEST 2007

Docela se priklanim k tomuto vysvetleni... Pokud by neco pracovalo na
stejnem ci podobnem kmitoctu, tak jsem presvedcen ze neni problem
odvarit IO v tagu... Jen je otazka jak maji resenou stabilizaci  pro
napajeni tagu z VF... Pokud na to mate vybaveni, tak bych asi zesilil
125k, a zkusil bych ho takto odpalit. Pokud se to povede s malym
vykonem, tak ochranu IO v tagu nemaji dobre resenou...

Michal