Jak ztohoven - Reentrancy not allowed :-(

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Sobota Září 8 17:50:22 CEST 2007

> Nicmene ted si marne lamu hlavu co s tim, protoze to je dosti brutalni
> omezeni - musel bych dosti striktne oddelit casti kodu, ale i tak si to
> nedokazu moc predstavit - ted momentalne to rve kvuli tomu, ze si na I2C
> expander v ramci inicializace zarizeni poslu prikaz na zhasnuti displeje
> a zaroven v interruptu kde resim prijem dat z USARTu jsem chtel tyto
> rovnou sypat do I2C FRAMky.

Byva to tak, ze se da nejakou direktivou obejit kontrola u konkretni
funkce, pricemz je potreba zajistit jinymi prostredky, ze nedojde k
soucasnemu vyvolani v hlavnim programu a v preruseni. Ale jak se to
presne dela u Mikroe a jestli to vubec jde, to netusim.

Druha alternativa je samozrejme zmenit strukturu programu tak, aby k
volani funkce z main i interrupt nedochazelo.

Lukas Grepl