PICC18-PRO

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Sobota Září 8 12:43:35 CEST 2007

Neda mi to abych tu zase nepropagoval ZiLOG...

> Umi ATMEGA procesory 2MB datovy prostor? Mam v zapojeni 128KB
> RAM(0x40000-0x50000) a UART (0x20000- 0x2000F). Jak si poradi GCC  s

treba 16bit ZiLOG Z16F (neboli ZNEO) mame ted v jedne aplikaci prave s
2MB RAMkou a 4UARTem (neco od Exaru) na sbernici a krome toho, ze mi
kolega neco blbe zapojil nemam problem. Cenove je to taky celkem super,
nevim jake jsou ceny ATMEGA jinde nez u mamuta ale myslim, ze jsou
srovnatelne.

> velkym projetem? Par dni zpatky tady bylo C pro AVR a taky se tam
> objevovaly dost silene chyby typu verze 4.13 jde a verze 4.10 ano (Cetl

jojo ale ktery kompiler (program obecne) nema chyby jde jen o jejich
zavaznost...

> perspektivou). Vsechno super, ale je tam BGA pouzdro. C zdarma - jen si

Pouzdro u Z16 neni problem, Vase oblibene ale naprosto nemozne PLCC je
mozna v nabidce taky ale urcite je tam TQFP ktere je i amatersky
zvladnutelne.

> udelat cas na nejake skoleni.

Jo 18. rijna mate v Opocne moznost ;)

Pavel