PICC18-PRO

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Sobota Září 8 12:11:32 CEST 2007

> nebudeme s tim zatezovat konferu, ale chyby jsou 100% v prekladaci a je jich tam vic nez dost. Pokud se tu najde jiny vetsi programator, ktery se snazil intenzivne pouzivat PICe, jiste mi to potvrdi.

Muzete mi, prosim, poslat nejakou ukazku alespon soukrome? Opravdu me to
velmi zajima.

Navic kdyz jste tam nasel tak zavazne chyby, tak jste je jiste
reportoval a jiste uz jsou tedy davno opravene, ne?

BTW mam v PICC-18 projekt o radove 30k radek kodu a rozhodne se mi
nezda, ze by to byl zase tak spatny kompilator, jak licite.

Lukas Grepl