Přepínací "krabička" pro telefon

Sobota Září 8 10:38:26 CEST 2007

Hezký den,

    řeším jeden problém a i když mně jedno řešení napadá, raději bych
něco hotového a hlavně homologovaného.

    Mám na stole dva telefony (pevná linka) a chtěla bych jen jeden.
Čili hledám nějakou krabičku, která se zapojí na dvě linky a telefon.
Při příchodu hovoru na linku "A" mi začne zvonit telefon a při zvednu se
spojí hovor. Při příchodu hovoru na linku "B" se stane to samé. Logicky,
pokud běží hovor na jedné lince, je druhá odpojená. Když chci já volat,
tak jen vytočím číslo a volám ven.. Dá se to řešit pomocí jednoho relé,
čtyř diod a kondenzátoru. Ale jak říkám, raději bych něco co má
homologaci, případně co se nedá měřením z ATU zjistit ;-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186