Jaky programator - primarne pro PIC

Marcel Conka marcelconka@netkosice.sk
Sobota Září 8 03:46:34 CEST 2007

Tak sa trochu divim preco tu nikto nepouziva ICD2, ja mam

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of CNCnet.info
Sent: Friday, September 07, 2007 11:35 AM
To: HW-news
Subject: Re: Jaky programator - primarne pro PIC

Ano je toho vic co se zmenilo. Hlavne to ma prinos pokud ladim nejake
male kousky kodu vetsinou budouci unit pro nejakou soucastku, kterou
jeste neznam. Tam je vetsinou zmena v programu jen par slovicek a hned
nasleduje test - drive me to dost otravilo pokud jsem se nekde zadrhnul
navic to svadelo delat vic uprav najednou pri odladovani a to se v tom
pak clovek zamotaval.

Pokud uz se jen sestavuje program do nejakeho vetsiho celku tam tech
testovacich naliti neni tolik a da se to prezit.

Dalsi duvod pro porizeni poradneho programatoru jsou posledni dobou
zakazky, kde jde silne o cas. Ted naposledy jsem na osazeni desky
(nastesti hotove do foroty), napsani SW a otestovani mel jen 3h. A tam
uz se nesmi zadrhnout nic od zasobovani az po programovani (tim padem i
ten TAIT zustava v zaloze).

Radek Vicek