"cidlo vlhkosti"

Stano stano.hw@gmail.com
Pátek Září 7 19:18:00 CEST 2007

Zdravim
Svojho casu som zhanal nejake info o senzoroch vlhkosti, tento kus na
99% vyrama firma vid. link
http://www.syhitech.com/2products_sensors_1.htm akurat konkretne cislo
nesuhlasi, ale velmi napadne sa podoba na SYH-2T. A ked uz sme uz pri
tych senzoroch, neuspesne patram po datasheete senzoru HUMIDITY1, na
tele senzora je napisane len H1, vyraba NXP ale akosi sa knemu nehlasia.
Je to kapacitny senzor, nejake neuplne info som vygooglil ale podrobny
datasheet nie.