display s HD44780

Pátek Září 7 16:25:17 CEST 2007

Hezké odpoledne,

    to vypadá že ten displej co byl použitý před tím, není zrovna běžný.
Vypadá to jako finta u LCD 16x1 které jsou vlastně dvouřádkové (také se
tak musí incializovat a pak zapisovat na "dva řádky" i když to je
fyzicky jen jeden). Jestli se lze dostat do FW tak by to možná šlo změnit.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186