Jaky programator - primarne pro PIC

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Září 7 11:49:17 CEST 2007

K tomu napajeni. V okne Nastaveni programatoru mate dve volby na
nastaveni napajeni viz. :

http://www.cncnet.info/storage/presto.png

Muzu si nastavit napajeni na Vcc jak v klidu na 5V z progrmatoru tak to
odpojit a zajistit napajeni zarizeni externe. Pak take muzu zvolit
napajeni pri programovani bud interni z programatoru nebo externi 2-5V.
Dale muzu nezavisle ovladat pin MCLR.

Samozrejme pokud v zarizeni mate nejake veci kterym vadi napajeni bez
rizeni MCU tak to to neresi - na takovych deska mam ale osazenou
3pinovou listu a prehodim jumper. To Presto umi na vystupu az tusim
100mA pak hlasi pretizeni. Ma to i takovou vychytavku jako nastavitelne
zpozdeni kvuli kondenzaotrum na desce, ktere prdrzi nebo pretizi ten Vcc.

Radek Vicek