OT: Proč OpenSource

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Září 7 11:06:44 CEST 2007

On Fri, 7 Sep 2007, Pavel Troller wrote:

> To je právě jen jedna z možností. Já preferuji:
> Aplikace: /opt/XXXX/bin, /opt/XXXX/sbin, /opt/XXXX/libexec
> Nastavení: /opt/XXXX/etc
> Data: /opt/XXXX/var
> Knihovny: /opt/XXXX/lib
> Manuály: /opt/XXXX/man
> Dokumentace: /opt/XXXX/doc
> Infostránky: /opt/XXXX/info
>
> To vše je v mém systému při rozbalení balíčku do /opt (obyčejným tarem) zcela
> hladce rozpoznáno a začleněno do systému tak, že všichni uživatelé mohou
> kdykoliv po novém přihlášení začít nový balíček používat.

Nevyresily uz tenhle problem davno balickovaci systemy jako je rmp nebo deb ?
Instalce aplikace rozhaze sice soibory do ruznych spolecnych adresaru
(jak je zvykem) ale diky instalaci z balicku se vi kteremu baliku ktery
soubor patri, vi se jestli je to info nebo binarka nebo cfg a podle toho
se s nim zachazi pri update nebo remove.

S pozdravem