Jaky programator - primarne pro PIC

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Září 7 10:07:06 CEST 2007

No nektera zlepseni jsou ciste subjektivni a nelze je brat obecne, ale
nektera jsou i objektivni.

Na PC kde jsem psal SW mam obsazeny LPT takze jsem mel na programator
vyhrazenou druhou stanici na pracovisti kde osazuju a badam. Tzn. udelal
jsem zmenu do programu, presunul se k druhemu stolu odpojil zarizeni od
napajeni pripojil ICSP konektor, naloudoval ze serveru HEX do WinPIC
nastavil konfiguraci MCU, protoze ji neumi nacist z HEXu. Vypalil
odpojil ICSP. Pripojil napajeni na zarizeni vykousel a sel pokracovat. S
tim ze jeste jsem musel externe napajet programator takze dalsi kabel na
stole.

Ted to mam pichnute do NB (ten uz ani LPT nema - ted na docku jo) na
kterem pisu SW, ICSP mam pripojeno trvale, prelozim, tuknu na tlacitko
na porgrmatoru - naleje se mi FW a naskoci zarizeni napajene z
progrmatoru a muzu jet dal.

Takze subjektivni problemy jsou takove ze jsem nemel volny LPT a i kdyby
tak na pracovni stanici bych nerad odpalil board kvuli tomu ze si nekde
skrtnu a prohori mi LPTcko. Navic novej NB uz nemel LPT takze v terenu
jsem byl v haji.
Objektivni zlepseni je v moznosti ovladat napajeni, ktere ma i
nadproudovou ochranu, umi nacitat konfiguraci z HEXu (driv jsem pouzival
ICprog, ale kdysi me vytrapil s Ackovou verzi 16F873 a je strasne
pomalej - WinPIC800 je v pohode ale nacitat konfiguraci neumi).

Radek Vicek