RFID privesky- odolnost

Petr King petr.king@atlas.cz
Čtvrtek Září 6 18:50:49 CEST 2007

jj jsou to ty od elatecu..
Kuchal jsem ho, uvnitr je malinky cip a dokola civka.. cele je to lehce
promocene zalivaci hmotou cerne barvy... urcite, pokud to sikovne
zapruzi, muze drat civky prasknout, ale spise mne desi myslenka, ze by
cipy nicil sam snimac..
Mam za to, ze nejakou ochranu by ten obvod mel mit integrovanou, prece
jen, podminky nejsou vzdy stejne a jestlize to pracuje s napetim okolo
100V muze tam byt velky rozptyl..

P.