RFID privesky- odolnost

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Září 6 16:47:35 CEST 2007

Aha, tak toto nepoznam.

Tak toto zrejme je nejako zapatlany holy cip na plosaku s kondikom, a
cievka je zrejme navinuta "do vzduchu" a prilepena (napokon ako pozeram,
EMMarin kompletne transpondery hadam ani nerobi).
Moze to zavisiet potom aj od zalievacej hmoty, co sa s tym stane -
mechanicky aj elektricky (moze sa tam trebars nazbierat nejaky staticky
naboj). Tymi klucami sa dost trieska. Ale netusim, ci sa da spravit
nejaka seriozna diagnostika.

V tych klucoch co su k autam sa pouziva kompletny transponder, to vyzera
ako maly svab s odtrhanymi nozickami a este k tomu ma obvykle jednu
stranu zosikmenu. Byva to tam ulozene vcelku pruzne v takom plastovom
vybrati a nie je to zaliate nicim (este mozu byt zaujimave aj elektricke
vlastnosti toho plastu). S tymi klucami od auta ludia tiez dost
intenzivne trieskaju, ale pochybujem ze vyrobcovia aut by dopustili, aby
tam bola taka chybovost.

S kartami sa typicky tak nezvykne trieskat, ale tie odchadzaju typicky
na to, ze si ich ludia (chlapi, aby som bol presny... :-) ) davaju do
zadneho vrecka na gatiach a podom si sadnu.

wek