OT: Proč OpenSource

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Září 6 16:43:59 CEST 2007

> Svoboda, pane. Zadna bondage a discipline, zadny jedno misto, ktery kdyz
> selze, tak mate vsechno fprdeli a kam si kazdej pise co chce a kam etc.

Zdravím,
  toto já považuji za OBROVSKOU VÝHODU *IXových systémů. Neexistuje
monokultura, neexistují škůdci. Nemusíme se bát kůrovců ani jiných šmejdů,
protože mají velmi špatné možnosti se množit :-). Dovoluji si tvrdit, že
to představuje výraznou bariéru proti šíření virů, červů a dalších potvor
v tomto prostředí. Vím, že profi bezpečnostní odborníci budou mumlat cosi
o "Security through obscurity", ale to není tento případ - nejedná se o
záměrnou obskuritu za účelem zvyšování bezpečnosti, toho je dosaženo
jaksi "návdavkem" spolu s těmi již dříve zmíněnými výhodami.
    S pozdravem Pavel Troller