Re[4]: Formica x Eagle DÍKY VŠEM ZA RADY A ZKUŠENOSTI

Mirek mi3centrum.cz@alik.hw.cz
Čtvrtek Září 6 15:54:41 CEST 2007

Děkuji za obsažné rady; zkusím počkat na Eagle5

Po letech jsem zkusil dělat s Form. a je pro ruční práci podstatně rychlejší, a to nemám nadělaná makra. Nevýhoda - nemožnost natočit součástky jinak než po 90°.

Mirek