Re: Poradte nejaky otocny sitovy prepinac.

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Září 6 15:20:38 CEST 2007

On Thu, 6 Sep 2007, Jaroslav Kotlaba wrote:

> Mne se moc nelibi ten udaj 0,15A /5A (vysvetluji si to tak ze ten
> prvni udaj by mohl platit pro spinani a to je pro nas malo).
> Jinak by to asi vyhovelo.

Nebo to take muze byt stejnosmerny/stridavy nebo rozpinani/spinani
pripadne indukcni/odporova zatez . Mam ted GES nejaky nedostupny takze
se nemuzu mrknout jestli je tam k tomu nejaky DS kde by psali co ktera
hodnota znamena.