Jaky terminal pro binarni cisla ?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Září 6 13:12:54 CEST 2007

Mno, ono ta sanca to opravit aj so zdrojakom je castokrat skor len
iluzorna...

Toto konkretne by mi vadilo u programu, ktory nema alternativu; ale u
terminalu... nehnevajte sa...

Radsej Bray bez zdrojaku nez akykolvek terminal co som doteraz videl u
*nix s komentovanym zdrojakom a priamym telefonom na autora.

wek