Prechod z THT na SMD - problemy

Libor Valicek Libor.Valicek@merten.com
Čtvrtek Září 6 08:32:04 CEST 2007

Takže záhada je vyřešena. Programátor pro USB, který jse mpoužil pro naprogramování SMD procesorů nedokáže zapsat fuses bity do nového procesoru.
Prostě hlásí, že procesor není přítomen.
Když jsem použil jiný porgramátor (od Atmelu STK500 a od Elnecu), tak naprogramování fuses fungovala bezvadně napoprvé. Poté jsem dal připojil k procesoru USB programátor a vše fungovalo (načtení fuses, přepsání fuses, naprogramování).

Problém tedy je v USB programátoru, který nedokáže čistý procesor naprogramovat. Chyba je buďto na mé straně, že nevím jak novému procesoru přepsat fuses (po "zajetí" už to lze), nebo to programátor prostě nezvládá (moc nastavení v SW není).

Díky všem, že vím, že to nebyla nějaká moje hloupá chyba. Vždy jsem používal pouzdra DIP a tak jsem hledal chybu u sebe při zapojení SMD.

Dík, Bc. Libor Valíček.