ze site+masky pole adres

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Čtvrtek Září 6 08:11:26 CEST 2007

Panove, panove, panove, nepoustejte se do takto hlubokych desinformaci. Toto
je samozrejme kardinalni nesmysl. RFC definuji zcela jasne tridy adres A, B,
C, D a E s jasnymi maskami, a pozdeji tzv subnetworking, ktery ma take sva
jasna pravidla, takze maska 255.0.255.0 a vsechny ji podobne jsou skutecne
vylouceny. (omlouvam se prislusna cisla RFC v hlave nenosim a ted nemam cas
je vyhledavat)

Jakub Serych