AVR: Prechod z THT na SMD - problemy

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Září 5 12:49:09 CEST 2007

Zapojili ste vsetky GND a VCC piny? Konkretne pozeram na ATmega16, SMD
ich ma viac, ako DIL. A potom klasicka otazka: nastavili ste fuses? Od
vyroby je nastaveny interny oscilator, nie krystal.

miro

--- Libor Valicek <Libor.Valicek@merten.com> wrote:

> Dobrý den,
>
> U nìkolika zapojení chci vymìnit THT Atmel za SMD. Konkrétní typy
> ATtiny16, ATmega8 a ATmega16.
> Pøekreslil jsem layout desky pro SMD provedení a zaøízení nefungují.
> Nechal jsem krystal(5MHz), napìtí (5V) a kondenzátory pro krystal
> 22pF.
> Kdy¾ jsem se díval na osciloskopu, krystal mi u SMD verze nekmitá. U
> THT verze (pou¾ívám stejný krytal i kondenzátory) mi v¹e funguje jak
> má.
>
> Kde dìlám chybu?
>

> S pozdravem

> [...]

Luggage? GPS? Comic books?
Check out fitting gifts for grads at Yahoo! Search
http://search.yahoo.com/search?fr=oni_on_mail&p=graduation+gifts&cs=bz