Prechod z THT na SMD - problemy

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Září 5 12:42:35 CEST 2007

A není to smdčko uškvařené? POkud tedy jsem pochopil správně jestli THT je
DIL, tak pájení smd chce nacvičit, a zvlášť u choulostivých atmelů, PIC
přežije všecko :o)

----- Original Message -----
From: "Libor Valicek" <Libor.Valicek@merten.com>

U několika zapojení chci vyměnit THT Atmel za SMD. Konkrétní typy ATtiny16,
ATmega8 a ATmega16.
Překreslil jsem layout desky pro SMD provedení a zařízení nefungují.
Nechal jsem krystal(5MHz), napětí (5V) a kondenzátory pro krystal 22pF.
Když jsem se díval na osciloskopu, krystal mi u SMD verze nekmitá. U THT
verze (používám stejný krytal i kondenzátory) mi vše funguje jak má.

Kde dělám chybu?