Bezdratove osvetleni

Zdenek zdej@atlas.cz
Středa Září 5 08:19:34 CEST 2007

Ma tak nekdo kliku...
Ja jsem byl nekde na 100 zavitech a par mm mezery a melo to mizernou
ucinnost. S rostouci frekvenci  buzeni se trochu zlepsila, ale porad to
bylo nepouzitelne.
Prakticka vyuzitelnost je opravdu nulova. Mozna jako atrakce pro
navstevy. :-) V nizkych otackach to blika, ve vysokych to huci... Krome
rezimu digital a analog jsem jeste dodelal nejake efekty a digit.
otackomer. Ten se hodil pri ladeni motoru z HDD, ktery tim toci.

Zdenke