Zdroj s MC33063

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Úterý Září 4 09:13:22 CEST 2007

Kdysi se tady debatovaly zakmity mc34063 tj. ruseni a jak to odrusit. Strkal
se zde kondik ... myslim vanka.net to mel na webu ... .

Jirka
----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, September 04, 2007 8:33 AM
Subject: Zdroj s MC33063

Mám ethernet 8-port switch Micronet, ve kterém je zdroj s MC33063
(nebo ekvivalent, teď to nemám před sebou) a chová se dost divně -
když se trochu zahřeje a připojím tam ethernet kabel, tak se rozbliká
zelená LED (link/active) a zároveň žlutá (colision), přišel jsem na
to, že to dělá právě ten zdroj - když jsem na nohy toho 33063 dal
prst, tak to přestalo blbnout. Čím to je? Starej elyt na výstupu? Nebo
by pomohlo dát tam blokovací 100n keramiku? (Vím, mám to zkusit a
uvidím ;))

Nebo něco úplně jinýho? Co je potřeba ošetřit okolo MC33063 aby to
nedělalo problémy?

P.K.