Jaky programator - primarne pro PIC

Úterý Září 4 17:01:24 CEST 2007

Hezké odpoledne,

    dá se zaregistrovat jako soukromá osoba, jen si to chce ten formulář
lépe prohlédnout. Zrovna tu mám od nich upomínku, že jsem nebyla v 8:30
doma a nevzala si balíček a že to tedy zkusí zítra. Haha... zase budu
muset letět někam do jejich depa. Tedy ne TME ale GP. Ono totiž TME
posílají kurýrní službou, ne poštou. Ach jo, zlatá naše pošta...

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186