Zlodeji ve dne v noci chodeji - venkovni IP kamera

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Září 4 14:55:57 CEST 2007

No ja bych vzal vzduchovku/brokovnici a rozstrilel tu motorolu co je
namontovana nahore na strese a v lese preriznul kabel k nastresaku a je
vymalovano.

O to nejde a nepsal jsem o tom ze budu davat kameru za 40kKc. Ptal jsem
se s jakou investici ej mozne se dobrat jakeho vysledku. Psal jsem, ze o
te chalupe prakticky nikdo nevi krome mistnich a tak je mala
pravdepodobnost, ze tam nekdo pujde cizi krome pripadu kdy dostane echo
zase od lokala.

Proto jedno z prvnich opatreni budou ty cedule na plote o napojeni na
PCO apod. Coz by melo pusobit tak, ze si radeji vyberou snazsi cil. Proc
riskovat zde kdyz vsude kolem jsou chat a chalup mraky. Ta kamera ma
primarne slouzit k tomu, aby se tam eventuelne dalo kouknout co se deje.
Nebo pripadne pouzit to snimkovani fotakem.
Cilove reseni budou PIR cidla napojene na HW, ktery bude zaroven
ustredna alarmu a zaroven slouzi jako meteostanice. Ten uz tam
mimochodem bezi (zatim se meri jen tlak nez nasporim na SHT11) ;-).
Takze kazdou minutu se mi odesila stav cidel a mezi nima budou i
nasnimane stavy PIR. Pokud prestane ustredna vysilat je problem bud s
providerem, vlastnim HW nebo posledni moznost ze to nekdo zneskodnil.
Pri naruseni a nemoznosti konektu na server bych mohl jeste odeslat SMS,
jako nouzovku. Cele je to v ramci testovani jednotlivych casti, ale
spolehlivost snimani dat je temer 100% pri testovani domaci stanice a ta
jede od unora, takze si myslim, ze je to uz pouzitelne.

Radek Vicek