Zlodeji ve dne v noci chodeji - venkovni IP kamera

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Září 4 13:56:06 CEST 2007

2007/9/4, Jan Waclawek <wek@evona.sk>:
> Chcem tym povedat len tolko, ze tych moznosti je viac, a mozno co
> potrebujete je ich kombinacia, mozno potrebujete skor vydesit
> potencialneho zlodeja nejakou hukackou, a samozrejme aj ta kamera nech
> tam je, pre pokoj duse; len si nemyslim, ze by ste mali ist tvrdosijne
> do hitech riesenia s nadejou, ze Vam odfoti zlodeja tak ze ho podla toho
> policajti najdu. Zda sa mi to prilis malo pravdepodobne, najma ak do
> toho nebudete investovat tu dodatocnu pracu.

A co tam dát falešnou kameru? Stačí aby tam byla viditelně
namontovaná, svítila na ní červená LEDka, případně by se mohla i sama
hejbat ;-)

Náklady minimální, efekt možná stejnej - na zloděje má odstrašující
účinek, ale jako důkazní materiál se použít stejně nedá ;)

P.K.