[OT]Re: Zlodeji ve dne v noci chodeji - venkovni IP kamera

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Září 4 12:52:44 CEST 2007

To neni neduverivost, ale racionalita riznuta zkusenosti.

Ta firma neni tak uplne cizi takze ani nepredpokladam, ze by se me
vyslovene snazili natahnout. Nekdy ale staci nektere informace jen
nerict, protoze to treba prodava konkurence a je to lepsi nez to co
prodavam ja. Proto se snazim si pred koupi zjistit co nejvic informaci
abych byl v obraze a vedel o cem se "odbornici" bavi. Nakonec si clovek
timhle zpusobem rozsiruje i obory.
Kdyz jsem zarizoval net na chalupe tak jsem mohl mit za stejne prachy
WiFinu stejne jako pojitko od Motoroly na 5,8GHz. Jelikoz jsem o tom
neco vedel tak tam ted mam tu Motorolu. :-)

Radek Vicek