Jednou programovatelny Atmel

Martin Zaruba swz@volny.cz
Úterý Září 4 12:45:30 CEST 2007

Vymazat jde, ale po vymazani je chybne naprogramovany. Jiste jej neni
problem zahodit, ale jen nechapu, proc jej staci nechat dlouhou dobu lezet a
pak jde naprogramovat a nezapomene to.

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, September 04, 2007 9:15 AM
Subject: Re: Jednou programovatelny Atmel

Ako chybne naprogramovanie? Nejdu vymazat? Robite po vymazani
blankcheck? Alebo po vymazani nejdu naprogramovat?

Je to tym ze su nanic a treba ich hned zahodit :-) Poskodena (ci zle
vyrobena) EEPROM moze robit divne veci.

Pred mnohymi rokmi som mal zopar EPROMiek, ktore boli skleroticke,
proste po naprogramovani OK, a po par minutach sa uz zacali niektore
bity vracat same do jednicky; a tiez take, co sa nedali vymazat ("UV
hardened" :-) ). Ked sa zamyslite nad tym, ako je ta EPROM/EEPROM bunka
vyrobena, hned vas napadne za hrst sposobov, ako to moze zle dopadnut... :-)

wek