Avr FUSE a LOCK BIT

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Úterý Září 4 12:13:31 CEST 2007

On Tue, Sep 04, 2007 at 11:54:21AM +0200, magixe@volny.cz wrote:

> Zdravím.
> Dodělám nyní AVR programátor resp SW který "nacpe" data do AVR pomocí
> FTDI obvodu bez učasti dalšího HW.
> Už mě to docela obstojně zapisuje data čte signatury a pod
> Pouze jednoduchý testovací prográmek který by měl každou sec
> změnit stav portu (blikač) nefunguje.
>
> Hledám tedy chybu a mám ještě podezření na FUSE a LOCKBITY
> které se musí v SW nastavit manuálně a zapsat do AVR.

Nic proti, ale nebylo by lepsi dopsat modul do avrdude, ktery
se postara jen o low-level komunikaci s MCU a zbytek nechat
na avrdude samotnem?

Jednak to avrdude uz ma osefovane dobre a jednak ma avrdude
rozhrani, ktere najdete u mnoha ruznych projektu na internetu
primo v Makefile, takze pak staci zamenit programator a pro
zbytek pouzit nastaveni daneho projektu (hlavne FUSE, atd.).

P.T.

Jabber: butrus@jabbim.cz