Převodník USB <> RS232

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Září 4 11:12:28 CEST 2007

--- Jan Waclawek <wek@evona.sk> wrote:

> beznych 2+2 budicov), no a videl som plnych 3+5 signalov; ale takuto
> zbastardenu kombinaciu som este nevidel.

Asi je skoda sa rozculovat a vobec nad tym zamyslat. Citali ste moj
predchadzajuci mail a videli fotky? Prevodnik na plosaku plosku pre RI
ma! Teda prevodnik zbastardeny nie je. Ze nie je RI vytiahnuty na
kabel? Ako som pisal, je to jednoucelovy kabel ku konkretnemu mobilu,
ktory mozno RI obsluhovat nevie, alebo sa s tym nerata, alebo nie su
ovladace, ktore by to vyuzili, alebo je to sucast psychologickej vojny
cinanov proti zakaznikom, alebo...

Ak niekomu ide o ine vyuzitie prevodnika, ako s mobilom, tak nic
nebrani si prepajkovat kabel za iny s dostatocnym poctom zil a vyviest
si RI a napr. aj +5V.

miro

Fussy? Opinionated? Impossible to please? Perfect.  Join Yahoo!'s user panel and lay it on us. http://surveylink.yahoo.com/gmrs/yahoo_panel_invite.asp?a=7