RE: Převodník USB <> RS232

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Úterý Září 4 10:34:00 CEST 2007

Ja mam takove podezreni, ze uz nezbyl budic pro dalsi vstupni signal,
RxD, DSR, CTS, DCD = 4 a na RI uz nezbyde....

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Tuesday, September 04, 2007 10:09 AM
To: HW-news
Subject: Re: Převodník USB <> RS232

2007/9/4, Jan Waclawek <wek@evona.sk>:
> Mno, mne to pripada divne vo svetle toho, ze tam su ostatne signaly,
> konkretne DTR/DSR su take pomerne neuzitocne a su tam; a DCD tam je
> tiez a to s tym RI tak akosi suvisi...

RI neni potřeba nejspíš proto, že pokud mobil začne zvonit, pošle o tom
informaci jako běžný data. Musí s tim asi počítat ovladač/software.

Myslim, že se RI používal taky na probouzení/zapínání počítače modemem,
ale jaksi když to vede do USB, tak to ztrácí smysl.

> PS. km kabla fakt neznie ako argument, mozno tak 100km... :-)

Přece nevyhoděj kilometr kabelu ;) Fachman na lince zjistil, že má málo
drátů, tak se zeptal mistra, ten se zeptal projektanta a ten jim řek ať
nezapojujou RI ;)

P.K.