Re: Převodník USB <> RS232

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Září 4 10:09:29 CEST 2007

2007/9/4, Jan Waclawek <wek@evona.sk>:
> Mno, mne to pripada divne vo svetle toho, ze tam su ostatne signaly,
> konkretne DTR/DSR su take pomerne neuzitocne a su tam; a DCD tam je tiez
> a to s tym RI tak akosi suvisi...

RI neni potřeba nejspíš proto, že pokud mobil začne zvonit, pošle o
tom informaci jako běžný data. Musí s tim asi počítat
ovladač/software.

Myslim, že se RI používal taky na probouzení/zapínání počítače
modemem, ale jaksi když to vede do USB, tak to ztrácí smysl.

> PS. km kabla fakt neznie ako argument, mozno tak 100km... :-)

Přece nevyhoděj kilometr kabelu ;) Fachman na lince zjistil, že má
málo drátů, tak se zeptal mistra, ten se zeptal projektanta a ten jim
řek ať nezapojujou RI ;)

P.K.