Převodník USB <> RS232

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Září 4 09:34:42 CEST 2007

Tak toto ozaj nie je otazka na mna :-)) Proste tak to vyrobca urobil.
Je to prevodnik v jednoucelovom kabli k mobilu, chybajuci RI zrejme
mobil nema, alebo ho nevie pouzivat, alebo sa nerata s jeho pouzitim,
alebo sa nevysila zila v kabli, alebo... Inac ploska na plosaku je.

Na fotky som uz link posielal, ze nekecam :-)
http://www.za.gaya.sk/~sinkom/tmp/USB/samsung-kabel/
Konkretne:
http://www.za.gaya.sk/~sinkom/tmp/USB/samsung-kabel/DSC07889_resize.JPG
http://www.za.gaya.sk/~sinkom/tmp/USB/samsung-kabel/DSC07893_resize.JPG

miro

--- Jan Waclawek <wek@evona.sk> wrote:

> Toto znie divne.
>
> Aka je pricina nevyviest jeden jediny signal, ked uz vsetky ostatne
> tam su?
>
> wek

> GND

Take the Internet to Go: Yahoo!Go puts the Internet in your pocket: mail, news, photos & more.
http://mobile.yahoo.com/go?refer=1GNXIC