Zdroj s MC33063

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Září 4 08:33:55 CEST 2007

Mám ethernet 8-port switch Micronet, ve kterém je zdroj s MC33063
(nebo ekvivalent, teď to nemám před sebou) a chová se dost divně -
když se trochu zahřeje a připojím tam ethernet kabel, tak se rozbliká
zelená LED (link/active) a zároveň žlutá (colision), přišel jsem na
to, že to dělá právě ten zdroj - když jsem na nohy toho 33063 dal
prst, tak to přestalo blbnout. Čím to je? Starej elyt na výstupu? Nebo
by pomohlo dát tam blokovací 100n keramiku? (Vím, mám to zkusit a
uvidím ;))

Nebo něco úplně jinýho? Co je potřeba ošetřit okolo MC33063 aby to
nedělalo problémy?

P.K.