Zlodeji ve dne v noci chodeji - venkovni IP kamera

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Září 3 20:51:41 CEST 2007

On Mon, 3 Sep 2007, Michal Grunt wrote:

> a obraz nic moc, porad to ma do fotky vytvorene fotakem - treba i
> 640x480 - dost daleko). Odkaz na distribuci pro WRAP s programem
> Gphoto2: http://k240.humlak.cz/

No tohle uz jsem si prohlizel cca pred rokem. Bohuzel stavebnim navodem
bych to nenazval. Je to odkaz na nejake dva GPL programy. Vzhledem k tomu
ze jejich vysledky co maji na webu jsou velice slusne, zajimalo by mne
jak to maji udelane po HW i SW strance. To asi nedela fotku na vyzadani
pres http ale nejspis to uklada nekam do adresare odkud se to pak
zobrazuje. Zajimaly by mne skripty ktere to obsluhuji, taky jak maji
resene napajeni fotaku - vetsinou se z nej musi vyndat baterky a dat do
nabijecky. Jestli se sam zapne pres USB, jak to nastavi po zapnuti
zoom a mod foceni.

> Urcite neni problem si udelat externi cidlo, pripojit na USB, tim dat
> pokyn WRAPu aby vyfotil a poslal fotku treba na FTP nebo nekam jinam, to
> uz je jedno co se pak s fotkou bude dit.

To urcite ne, ale to mi prijde uz jako ta lehci cast problemu..