Zlodeji ve dne v noci chodeji - venkovni IP kamera

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Září 3 16:26:18 CEST 2007

On Mon, 3 Sep 2007, Michal Grunt wrote:

> Mozna trochu kutilstvi: WRAP + IR cidlo a fotoaparat (treba 5Mpix)
> napojeny pres USB do WRAPu? Na takove fotce pak prectete skoro cokoliv...

No do kutilstvi se mi moc nechce - spis bych uvital nejaky stavebni navod.
Take by mne zajimalo jak se ten fotak ovlada - jestli lze automaticky
vyresit vsechny situace ktere mohou nastat - vypadek elektriny a
znovunastaveni fototaku na pozadovany zoom, apod. Zkratka aby to navenek
fungovalo jako IP kamera kde se nastavi objektiv a jede to ..