Zlodeji ve dne v noci chodeji - venkovni IP kamera

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Září 3 15:27:54 CEST 2007

1) ten foťák potřebuje světlo nebo blesk, obojí zloděj uvidí a když ho
to vyblejskne, půjde to rozbít. Bez světla bude fotka tmavá nebo
zašuměná.

2) foťák potřebuje taky mj. zaostřit a na to potřebuje opět to
světlo... viděl jsem spoustu večerních fotek, kdy foťák zaostřil někam
úplně mimo. Řešení by bylo nastavit ostření natvrdo někam na 5m až
nekonečno, pokud to foťák umí.

P.K.