Zlodeji ve dne v noci chodeji - venkovni IP kamera

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Září 3 14:00:06 CEST 2007

On Mon, 3 Sep 2007, Petr Zahradnik wrote:

> SPZ uz davno neni SPZ, ale RZ. Ale to neni podstatne. Podstatne je, ze
> pro hlidani parkoviste, pokud to ma k necemu byt, se neda pouzit
> nejaka kamerka od Flajzara za par susnu.

Muzete si klidne koupit 'kvalitu' v rozliseni 640x480 za petinasobek
a budete na tom uplne stejne blbe. Pokud se to snima staticky jako
plocha pak ani kamery s velmi vysokym rozlisenim nezvladne moc velkou
plochu.

Apropo - kdysi jsme uvazoval o fotaku, ale nenasel jsme nic pouzitelneho.
To by bylo idealni - delat 5Mpix fotky a stahovat je po siti. Jeste jak
vyresit napajeni, aby se fotak nastavil podle potreby po jeho vypadku
atd zkratka - tahle cesta je hodne trnita..