Zlodeji ve dne v noci chodeji - venkovni IP kamera

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Září 3 13:36:29 CEST 2007

Mrknete se na www.flajzer.cz nabizi tam IP kameru za pomerne maly peniz.

>   a s jakym vysledkem - kdyz to tam bude tak bych rad precetl aspon
> SPZku  a poznal zhruba cloveka. Predstava je takova, ze by to posilalo

Bez problemu - kdyz se pred tu kameru vystavi :-) Jinak je to dost na prd.
V tomhle rozliseni tu mame jednu - tak na 40m hlida parkoviste. Obcas mame
zabery jak pricmoudlici vykradaji auta - prijedou jinym autem, obhlidnou
parkoviste a pak ho otevrou a klidne vykradaji. Naprosto beze spechu, kolem
chodi lidi, vypada to jak kdyz nekdo neco opravuje. No ale oblicej neni v
takove kvalite abyste ho poznal, ani SPZtka toho auta kterym prijel. Ale
mozna v Hollywoodu by Vam poradili kde se koupi ten software ktery Vam z
odlesku oka snimaneho cloveka 'vypocita' obraz na ktery se dival...

Ja jsem si koupil kameru IQeye - 3Mpix + objektiv na ten jeji vetsi cip
za 8kKc - zkratka to nejlepsi. Ale taky zadny zazrak - obraz je trochu
zasumeny, no SPZtku by to snad na 100 metru precetlo ale zalezi jak siroky
uhel se s tim snima - kdyz mam holt na sirku 2000 pixelu a tloustka cary
pisma je 1cm tak proste nemuzu snimat obraz sirsi nez 20metru jinak prectu
houby..

> treba kazdych 30s obrazek kdyz se nic nedeje ke me domu na server a v
> pripade pohybu by to kontinualne nahravalo video take na server.

Ono to funguje take tak ze si to stahujete sam podle potreby, existuji softy
ktere detekuji pohyb v obraze a kdyz maji za to ze se tam neco hybe tak
zrychli stahovani. Tak se to dela i u nas..