OT: konecne poriadny piatkovy flame na temu "to C or not to C" Was:Vyctovy typ v C

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Září 3 13:32:20 CEST 2007

Neviem ani h*** o DLL.

Nevidim vsak principialny problem, ak je ta informacia o prototypoch
zahrnuta hoci aj v binarnom subore, tu informaciu kedykolvek z toho
suboru dostat.

V TurboPascale (co je vlastne defacto standard Pascalu) a jeho
nasledovnikoch je sekcia prototypov sucastou zdrojoveho textu kniznice
("unit") ako jednoznacne oddelena cast (klucovymi slovami sa urcuje, kde
je "rozhranie" a kde "implementacia" - vlastne toto su priamo tie
klucove slova ("rozhranie"="interface").

No a interface je potom pritomne aj vo vyslednom binari (aj ked v trocha
"pozutej" podobe). Na preklad staci potom mat ten binar, je to len jeden
subor a netreba nikde nic linkovat, staci ho v zdrojaku aplikacie
spomenut... :-)

wek