Bezdratove osvetleni

d.hankovec@centrum.cz d.hankovec@centrum.cz
Pondělí Září 3 09:59:14 CEST 2007

Zdravim, v podstate to jde, hral jsem si sveho casu se zapojenim t.zv. Propeller clock (zkuste hledat v google) - jsou to proste rotacni hodiny.
No a nektera zapojeni pouzivaji komutator, nekde vrtali osicku motoru a nekde to resili civkami.
Kouknul jsem na web, tenhle odkaz sice neni to, co jsem zkousel ja, ale je to ten princip:
http://www.geocities.com/tjacodesign/propclock/propclock.html

David Hankovec