OT: novy telefon

hw@itherm.cz hw@itherm.cz
Neděle Září 2 18:52:00 CEST 2007

S pismem jsem spokojeny, protoze se na disp alespon hodne vleze (ukoly,
maily). Symbian prave prinasi moznost neco doinstalovat, jako napriklad
ten zamek klavesnice a myslim ze jsem videl i to sifrovani dat.
Co se tyka synchonizace, vzdycky jsem pouzival to ze v outlooku mam
vsechny kontakty vcetne cisel a mailu, takze mi to chodi dobre. rucne do
telefonu zapsany kontakt aktualizovat bohuzel neumi.
Neprehledne menu se resi lehce, vlastni slozka a do ni vse potrebne. nebo
pouzivat ikony pohotovostniho rezimu.
jedine co mi celkem dost vadi je tlacitko C hned vedle cerveneho
telefonku, ktery pri prehmatnuti skoci do hlavniho menu a zavre otevrenou
aplikaci (ale i na to jsem uz u nekoho videl utilitku).

Neobhajuju tady tu hracku, mel jsem vzdycky siemens a musim rict ze potom
co siemens nejak zmizel je tato nokie prijemne prekvapeni.

Pavel