Algoritmus: usecka, kruznice
Tomas Dresler
dresler@hw.cz
Neděle Září 2 11:24:12 CEST 2007
Na kruznici je taky Bresenham:
http://www.gamedev.net/reference/articles/article767.asp
--
S pozdravem/with best regards
Ing. Tomas Dresler
mailto:dresler@hw.cz
-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Marek Peca
Sent: Saturday, September 01, 2007 12:27 PM
To: HW-news
Subject: Re: Algoritmus: usecka, kruznice
Zdravim,
> hledam vhodny(efektivni) algoritmus pro vykresleni usecky (zadano
> dvema body) a kruznice. Jde mi o implementaci do jednocipu,
> idelane v C. Poradite?
vyplnena, nebo nevyplnena? Na usecky je tradicne Bresenhamm, zda
existuje nejaka superrychla implementace nevim, odhaduji, ze jich
bude milion.
Nekdy 1987-9 vysly v AR na zelenych strankach nejake rychle algy v
asmu Z80 pro ZX Spectrum pro primky i kruznice, mozna by tam byla
nejaka inspirace.
Na kruh bych sel pres x^2+y^2=r^2, nenapada me nic, co by mohlo byt
jednodussi. Zrejme bych to rozdelil jak kolac na 8 dilu.
ZdraviM.P.
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list