LED zarovky

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Sobota Září 1 11:32:47 CEST 2007

LED žárovky do signálek v patici BA9s mají sériový odpor + můstkový
usměrňovač + asi zenerovu diodu pro ochranu vlastní LED. Ale "kuchal"
jsem jen verzi na 24V. Na 230V to bude IMHO podobné, akorát mají
omezený proud (kvůli max. ztrátovému výkonu na odporu), takže míň
svítěj.

Jestli to jsou ale nějaké výkonové LED žárovky, tak tam bude nejspíš
nějaká elektronika --> spínaný zdroj, možná dokonce přímo zdroj
proudu.

P.K.