OT: pád W2k s hláškou viz text - UBUNTU

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Říjen 31 20:22:55 CET 2007

Ubuntu pouzivam a jsem s nim velice spokojen. Ubuntu lze doporucit i
kazdemu, kdo Linuxovou masinu zatim videl jen z rychliku. Pro mne je
Linuxova masina nutnosti, bez ni by se mi asi dost spatne kompilovaly
nektere me vytvory a treba si moc neumim predstavit, jak jinak bych
prekompiloval Linux pro desku s S3C2440, jak bych kompiloval softiky pro
routrik s ADM5120 atp.

Co se tyce Ubuntu, myslim, ze jde o jednu z uzivatelsky
nejprivetivejsich distribuci. Smele do toho, kdyz se nebude libit, dat
to pryc muzete vzdycky ;).

--
Jiri Bezstarosti