sitove nebo oddelovaci trafo

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Říjen 31 17:04:54 CET 2007

 31.10.2007, 16:57:22

Pidiciveckou s prostrcenym dratem merite I a ne U, coz muze byt dost
podstatna vada.
  Zapojeni s optoclen sice je nelinearni, ale nejvic pri malem napeti,
kde se ale sinus meni dost rychle, takze celkove se to projevi jenom
malo. Navic to urcite jde kompenzovat vypoctem.
  Vetsi problem IMHO je teplotni stabilita, vse zalezi na pozadovane
presnosti.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz