OT: zvukovka ve Win - MIC to SPEAKER

David Rudol rudol@post.cz
Středa Říjen 31 16:13:02 CET 2007

Dobrý den,
k mikrofonu by jste se měl dostat přes ovloadač hlasitosti (tučná volba
po kliknutí pravým tlačítkem myši na reproduktor vedle hodin, nebo přes
ovladače v ovládacích panelech. Standartně se objevuje pouze přehrávání
(nuno změnit ve vlastnostech přes možnosti na audio output v
rozbalovacím menu) měl by se přepnout hlavní panel na vstupy a mělo by
to normálně pracovat, Jinak tahle zvukovka je poměrně dost nevychytaná -
viz.třebas:
http://search.dell.com/results.aspx?s=gen&c=us&l=en&cat=sup&k=sigma+tel&p=2
<http://search.dell.com/results.aspx?s=gen&c=us&l=en&cat=sup&k=sigma+tel&p=2>
a nebo přímo ke vstupům: