OT: zvukovka ve Win - MIC to SPEAKER

Snehulak snehulak@gmail.com
Středa Říjen 31 13:51:19 CET 2007

Takze pustite si mixer . Pokud tam nevidite tahlo s mikrofonim vstupem date
menu Moznosti - Vlastnosti

A nyni mate zatrhavaci seznam kde si muzete pridavat do toho mixeru zarizeni
jak pro zaznam tak pro poslech . Vas zajima poslech a zatrhnete mikrofon .
Nyni to zavrete a uz byste mel mit ten mixer ovladatelny . Vetsinou jsou
"MUTE" takze to musite odtrhnout a uz by to melo fungovat.
Jeste je taky mozne ze se to musi udelat pres mixer primo te zvukovky a tam
je princip a ovladani priblizne stejne.

snehulak