sitove nebo oddelovaci trafo

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Říjen 31 10:17:09 CET 2007

Aby to bylo přesně to, co leze ze sítě, tak byste IMHO musel mít jedno
trafo napájecí a druhé připojené do toho AD.

Když budete mít dva sekundáry na jednom jádru, tak se budou vzájemně
ovlivňovat, možná ne moc, ale přece.

Nezapomeňte, že odběr za usměrňovačem je pulsní (tj. puls, mezera puls
- podle toho kdy se otevře dioda aby se nabil filtrační kond), takže i
zátěž toho trafa je pulsní. A na tom druhym sekundáru to bude nejspíš
vidět.

P.K.